Georgel Texanul ne iubeste !

Wednesday, October 29, 2008

Sint mic si beau laptic!

E greu dupa 38 ani de bombardament ideologic sa te dezbari dupa citeva espresso oricit de "tari" ar fi dar slava Dlui (sau din pacate) mi-am dezvoltat un al 6-lea simt la asa ceva: la bolboreselile radiofonice de la ora 7: (citez din memorie) "...Incredibil ce se intimpla cu actiunile VW de la Bursa: au crescut cu peste 300% in ultimele 2 zile! Am un prieten bun care are actiuni VW (?!) si nu-si revine!". Instantaneu mi-am adus aminte ca aseara la Stirile de la ora 20 spuneau despre aceasta crestere si explicau ce-i cu "actiunile VW reale"... EU-l meu a inceput sa-mi zbiere ca ala nu are niciun prieten bun cu actiuni VW "reale"! E atit de greu sa credem ca a primit cu o seara inainte 200€ sa spuna asta "in direct"?! Sau ca pur si simplu a primit foaia de la redactor?! Acum incep intrebarile practice: Daca prietenul a vindut cu peste 1000€/buc (pret actual) actiunile cumparate cu o investitie de 50 000 (ex), acum are 14 950 000€ in plus in contul din banca sub forma de impulsuri electronice. Si daca miine ar retrage "lichid" toata suma si si-ar cumpara o viluta, o masinuta... Samd? Ar fi jmeker, nu? Dati-mi voie sa va aduc aminte ca Banc-Notele nu au valoare per se, sint VALOARE EXPRIMATA -in servicii-bunuri! Dar el in cele 2 zile ori nu a produs nimic ori a fost platit in Banc-Note pt munca prestata! A furat el pe cineva? Direct, bineinteles ca nu! De unde au aparut aceste Banc-Note atunci?! Sa fi tiparit tipografia mai mult decit a comandat Ministerul Finantelor? Dupa ce criterii stabileste Banca Nationala si cine o mai stabili, cita masa monetara este pusa in circulatie? Cine controleaza asta? Ce justifica asta? Ce impact are asupra economiei un calcul gresit? Dar unul calculat in anumite scopuri gresit? Cine reglementeaza Bursa? Cine imi garanteaza ca Bursa e “corecta”? Ce innseamna “corect” in termeni bursieri? De ce daca (ex.) petrolului ii creste cererea ii creste sau ii scade pretul, la automobilele VW astazi nu a crescut pretul cu 300%? De ce daca scad actiunile GM (ex.)automobilele se vind la acelasi pret? De ce avem nevoie de Bursa? La nivel national-international intreb, nu la nivel de individual! De ce Bursa isi permite sa “manipuleze” preturile? De unde apar miliardele (trilioanele de fapt) incasate in Bursa? De la altii? Atunci cineva fura de la altcineva? VW este astazi cea mai “scumpa” firma din lume! Ce inseamna asta? In ultimii ani nu am vazut decit ca eu, ca individual am de pierdut! Despre Criza Inernationala Financiara nu mai vorbesc.... pentru bancheri au aparut.... DAAAAAAAAA, stiiiuuuuu ca in scopuri nobile: pt. A sustine depozitele “cetatenilor”.... Desi cred ca mai potrivit sa apara ar fi fost procuratura pentru ca asigurarile mele medicale vor creste de la 14.6% la 15.4%... .si am inceput acum 10 ani cu 12,ceva%!!! PENTRU ASIGURARILE MELE MEDICALE NU SINT BANI?! 550 mlrd euro au aparut pentru ca bancile si bursele au “speculat”? ASTA IN “TARILE CIVILIZATE”?!!!
Este foarte normal ca unora sa li se para vorbe goale.... E timpul sa credeti ca anumite informatii si experiente traite de mine sau pur si simplu dorinta de manipulare m-au impins sa scriu acest articol! UN MOTIV EXISTA! E timpul sa credeti ca mass media are si ea un motiv sa scrie-difuzeze anumite articole! Si acel motiv nu este intotdeauna lacomia-banii!

1 comment:

Anonymous said...

In anul 1776, Thomas Jefferson declara: "Daca americanii vor consimti vreodata bancilor private sa emita proprii bani, mai intai cu inflatia apoi cu deflatia, bancile si marile companii care le vor creste in jur, vor priva oamenii de proprietatile lor si fii lor se vor trezi fara acoperis pe continentul cucerit de tatii lor. Puterea de emitere trebuie luata de la banci si restituita poporului, caruia ii apartine de drept".

Tot ceea ce tu ai prezentat mai sus, este urmare a unei politici dictate si impuse din umbra, cu tact si fermete, de catre organizatiii mondiale secrete, de care majoritatea sefilor de state si de guverne, guvernatori de banci si proprietari ai marilor colosi economici nu sunt straini. Iar presa si mass media este in serviciul acestora. Desi acest proces de saracire globala a maselor si de distrugere a economiei acestora a inceput de multa vreme, omenirea (partial) pare ca de-abia de curand a inceput sa devina constienta. Insa de fapt, pare sa fie deja o desteptare destul de tarzie, ca sa nu o numesc DEJA prea tarzie aceasta trezire si luare la cunostiinta. Comisia Trilaterala stie de ce!