Georgel Texanul ne iubeste !

Thursday, April 2, 2009

Ce am facut in vacanta la bunici I

30 mar 09
Aaaah! Dupa 7 ore de la Cenad ajung in Craiova! Fata de octombrie anul trecut s-a lucrat mult pe la Caransebes.... am cistigat 2 ore! :) Acasa, vecinii pe banca! Deocamdata doar pensionarii pentru ca este inca 14.30! M-am trezit pe la 21.30 si n-am mai apucat sa stric placerea semintelor celor de virsta mea! Mai am vreo 10 zile :) ! Am prins insa un vecin care stie despre ce vorbesc! Nici-o mamaliga sa nu afli nimic nou! Am sa-l trag de limba zilele urmatoare despre politica (este direct implicat)! Batrinii mei parinti s-au retras si mi-au lasat mie pe Regele Modernismului: MARIA SA, TELEVIZORUL! Zapping pe puteri! Documentare despre orice timpenie americana, cum este ea superioara celorlalte timpenii! Ete ca si americanii aluneca pe metal umed!! Hmmmm, io credeam ca plutesc! Aha, F18 zboara! Interesant de stiut! Ete Adi de Vita... s-a mai maturizat! Nu ca ar arata mai barbat, dar gusa aia ii ofera ceva prestanta acum, nu mai e Copilu`! Ma duc sa-mi bag nasul in “organicele” din frigiderul mamei! :)

No comments: