Georgel Texanul ne iubeste !

Sunday, June 14, 2009

Cannabis `au ba?

In urma cu citiva ani descoperisem niste legaturi intre interzicerea cannabisului si avantajele industriei farmaceutice, industriei confectiilor ... prin promovarea bumbacului, medicinei.... s.a. Mi-am adus aminte de multe articole de imbracaminte ale parintilor si bunicilor mei din cinepa.... articole de uz casnic... Apoi am descoperit documentarul si motivatia care l-a impins pe Barry Carper sa "promoveze" legalizarea acesteia (printre altele?). Apoi am aflat de un judecator (decedat intre timp) care in urma carierei juridice si cercetarilor proprii a cerut in scris Curtii Supreme de Justie a Statelor Unite "usurarea" pedepselor aplicate celor intrati in contact cu aceasta planta!
Daca imi aduc aminte bine, intr-un articol se afirma ca sint peste 200 malatii curabile cu cannabis, peste 40 000 articole care o folosesc!... Ceva este in neregula aici! In prezent campania legalizarii cannabisului s-a largit si intensificat considerabil!
Desi "Razboiul Impotriva Drogurilor" dus de tarile "civilizate" costa miliarde anual, consumul, producerea si incasarile aduse de acestea cresc proportional! Aici avem si datele CIA si ale altor servicii secrete civilizate! Productia de opium si de hasis a Afganistanului a crescut cu peste 2000% sub ocupatie americano-britanica!
La doi ani de la invadarea Afganistanului, in 2003 administratia Bush declara ca marijuana nu are proprietati medicale! Sa fie vreo legatura cu Patent 6630507 din oct.2003? Patent de care beneficiaza Sigma CHEMICAL?
Pe de o parte avem aceasta "Lupta" impotriva drogurilor pe de alta parte aflam despre proprietatile medical-curative si incasarile aduse de interzicerea cinepei! L-am intrebat pe tata (n.1937) "cum era cu cinepa?": -"Aaaaa, pai nu-ti aduci aminte ca am mai avut niste pantaloni din cinepa pina ai crescut tu mai mare?!!!", mama "Si eu aveam sacose din cinepa! Da´ cite nu erau din cinepa! Se folosea destul de mult"!, tata: -"La tara ieseau niste fringhii de le foloseai peste tot! Crestea (cinepa) si pe marginea drumurilor. Atunci nu era asa multa floarea soarelui, aveam tot timpul seminte in buzunar. Asta pina au interzis-o comunistii prin 60 si ceva!..."... s.a.m.d.
O simpla cautare "police for cannabis" ne arata ca nu e chiar asa cum rezulta din massmedia! Sint tot felul de situri si situri care aborda subiectul d.p.d.v. medical si nu numai. Sint State (US) si orase (London) care permit cresterea cinepei in scopuri medicale! Sint medici care obtin rezultate destul de evidente si care sint vinati ca traficanti!
Daca e asa de controversata de ce nu dezbatem aceasta problema in mod public? De ce ni se interzice (inca o data) accesul la variante naturiste? De ce aceasta ura impotriva unei plante poate la fel de veche precum omenirea (nu mai caut istoria ei)?!!!
De ce nu imi place aceasta poveste desi nu am inhalat decit "fumuri" de tutun?
"Cui Bono?" -intrebare raspuns edificatoare de FOARTE multe ori !
P.S. Daca aceste ginduri matinale vi se par inodore, incolore, insipide nu aveti decit sa cercetati si singuri si sa va aduceti aminte ca medicina naturista a avut rezultate remarcabile in trecut!

No comments: